Födelsedagsfix

God morgon! Det är tredje december, redan! Kan inte förstå hur fort det går - allting. Just denna månad vill jag faktiskt skall gå lite segt. Idag väntas i alla fall en lång skoldag och sedan boxning ikväll. Skall ligga på hårdträning till min födelsedagsfest (som är om mindre än två veckor..). Jag längtar så att jag knappt kan bärga mig!
 
Igår var jag till min duktiga manikyrist Yulia, och gjorde nya och tjusiga naglar. Eftersom min födelsedagsfest är snart, julafton och nyår - så valde jag en festligare look! Eftersom jag redan har långa naglar, gjorde hon bara gele-förstärkning på mina ''riktiga'' naglar. Som vanligt är jag nöjd!
 
Nepp, nu skall jag åka till skolan. Hörs sen och ha en fin dag!
OBS. De är inte så långa som de ser ut, kortare och finare i verkligheten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0