Utan ord att säga

Idag är en sådan dag jag är helt tom, varken tycker eller tänker, bara är, helt enkelt. Förut strosade jag runt på stan med Johanna, shoppade inget - då sparar till en speciell liten kärlek (som ni vet), men ändå har jag förstås slösat massor utav pengar. Går fasiken inte en dag utan att jag spenderar flera hundralappar på fikor, kvarglömt busskort, dricka, lunch, m.m. Egentligen helt ovärda saker! Nåja, men åt andra sidan lever vi bara en gång (åtminstone såvitt jag vet)... Och det enda liv man lever skall man inte ha det snålt! Man skall ha det som man vill ha det, & i mitt tycke, bekvämt, lyxigt och omringat med människor man beundrar. Lite dubbelmoral från min sida!
 
Nepp, nu skall jag hoppa in i duschen! Visserligen har alla årstider något fint att erbjuda, men sommaren har verkligen bara fint.... Inget dåligt alls! Jag känner mig inte redo för kyla och höst ännu. Snälla, rara, lilla vädergud!!! Skänk oss lite värme till. Just ja, kopplingen med dusch och höst var att min kropp börjar känna på sig... Har återgått till mitt kalla jag! Duschen & framförallt badet, är en underbar skapelse.
 
Här har vi en bild på mig i mitt njutande ESSE. Glass, värme och fönstershopping med en kär väninna - det är inte mycket som slår det inte! Som ni ser har jag glass lite överallt.. Men det är så jag vill ha det. Onoga och gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0