Hard working ladie!!!

Hallå alla damer & herrar! Idag har jag sovit ut, jisses så skönt!! Och för att inte tala om hur välbehövligt! Minns inte sist jag sov ända tills 12... Vilket i & för sig är bra, sova kan man göra i ett annat liv! Var ledig ifrån skolan så jag stack och jobbade istället, effektivt och bra! Träffade även Cornelia & Frida ett tag som kom & underhöll mig lite, snälla vänner det!
 
Nu skall jag sticka till ica och handla världens näst bästa dryck, pepsi max, förstås. Åh så smarrig den är!! Sedan fylla i lite papper inför klassbyte - och förhoppningsvis går det igenom och jag trivs i skolan till fullo igen. Imorgon börjar även entreprenörskursen - vilket skall bli så HIMLA roligt! Sofia & Johanna har också valt det så vi skall starta upp något intressant tillsammans! Denna gång känner åtminstone jag, för att göra något fint för andra, som har det svårt och kan gynna allmänheten, istället för ett UF-företag i pengatjänande syfte, jag har redan nog med jobb ändå!
 
Nog för mig! Som ni märker har jag återgått till mitt superladdade jag! Ser fram emot det här året så!
 
 
Här har vi en bild på min tjusiga 18 åring! Som fyllde år häromdagen. Älskar dig min kära brasilianare!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0