Egentid i ALL ära!

Skolan har börjat och rutinerna har återtagits, roliga men ack så jobbiga. Jag som förväntade mig ett riktigt slappt och gott schema i år - fick snarare tvärtom.. Bland det tuffare & längre jag vart med om! Tur att det är sista året, det får mig att vilja kämpa på heltid ändå.
 
Bortsett ifrån det har jag förstås knegat och knegat som i vanlig ordning! Jobbat de tre senaste dagarna och skall snart sticka in till stan för ännu ett dubbelpass, denna gången på Mc & Löfbergs!! Ifrån att gå till en liten partypingla står det numera bara jobb på listan. För helt ärligt, hur roligt är det att gå ut på vintern?? Nej, då kan jag lika gärna jobba & göra nytta!
 
Just det, fixade mina naglar häromdagen. Tänkte ta en jordfärg som också passar till precis allt... Men! Som den fegis man är fastnade man på det klassiska, japp, franskt förstås! Huvudsaken är i alla fall att jag känner mig som en kvinna igen och inte en grottmänniska... För tro mig, det är inte roligt att känna sig som en sådan på 2000-talet. Nu menar jag inte att man gör det såvida man har ofixade naglar, men, efter en vecka utomlands & utslag precis överallt samt flagnad som en orm som skall byta skinn, gör minsta lilla förändring underverk i mitt tycke.
Såhär blev resultatet denna gång! Tycker att det är mycket, mycket, finare när de är ganska korta med en vit kant - än när de är desto längre, enligt mig ser det väldigt lätt ohygieniskt ut då.
Och såklart en bild från Cornelias 18 års middag! Så trevligt! Supergod mat och ett perfekt kväll kunde inte resultera i något annat. GRATTIS igen darling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0