JOBBDAX

Dags för första passet på Färjestad, denna säsong! Skall bli riktigt kul, är uppladdad - men lite trött.. Vilket innebär att det får bli ett kaffe-stopp på vägen! Jag har min egen specialare på Espresso, stor cappucino mocka i take away-mugg. OBS, take away-muggen är väldigt viktig! Den förändrar konsistensen på något vis och cappucino toppad med lite choklad, är alldeles, alldeles, underbart. Ni kommer fastna precis som jag! Men kom ihåg, att det var jag som skapade denna blandning!! Den borde införas i deras sortiment.
En bild på mig från Kos! Längtar redan tillbaka! Ha-ha, direkt när jag kom tillbaka & stack till jobbet, säger min chef: ''du har vart utomlands, men du är inget brun??'' (med en liten lustig brytning!) Tack, det är ju precis det sista man vill höra....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0