FREAKIN' IN LOVE WITH PRADA

Väskor måste vara den absolut bästa accessoaren en tjej, dam, eller kvinna, kan bära! Förstår inte de tjejer som inte fått en cravings på dessa designers-otroliga-skapelser?? Ioförsig bra för er kanske, ni slipper att slösa galet många kronor på det, och som mig gör, göra er utfattiga efter ett köp, he-he. Men det är det värt!
 
Efter en Hermes birkin bag är Prada saffiano tote, min absoluta dröm. Och ja, det är denna väska jag skrivit, och drömt mig bort i sedan tidigare! Den absolut finaste i mitt tycke är den ljusbeigea, och förstås största (maffigaste) modellen. Förövrigt är jag helt galen i färgen beige, jag tycker att det är en sådan ren och elegant färg.
 
... Men nog om det, det jag ville komma fram till är att den snart är min! Can't wait! Längtar tills Prada öppnar i Sverige... Synd att inget datum är satt än bara. Någon mer som har väskcravings som mig eller är det bara jag som är lite väsktokig?? Berätta, berätta!
 
Ps. Modellen som jag skall köpa är större!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0