FÖRSTA SKOLDAGEN PÅ SISTA ÅRET

Hej alla kära! Imorgon gör jag premiären för den första skoldagen på det sista året i gymnasiet. I ärlighetens namn, så vill jag bara stanna tiden. Jag vill inte ens tänka tanken att släppa den stora bekantskapskretsen, den obefintliga oron, alla fikor på håltimmarna och förstås det ansvarslösa livet utan problem - som innebär: fester, fester, skitsnack, mera skitsnack, skvaller, drama, men även - underbara vänner och oförglömliga minnen.
 
Men jag förmodar att vi alla skall växa upp någon gång! Och bortsett ifrån det och alla vänner jag farar att förlora, känns det inte alls jobbigt. Med tanke på att jag alltid vetat vad jag velat i livet, och har jag inte vetat - har jag sett till att njuta utav stunden som ovetande. Dessutom är jag en person som alltid tar för mig & inte snålar en sekund på att leva livet. Det kommande året väntar inte bara sorgliga stunder, utan även beslut som kommer göra mig till en starkare människa och förhoppningsvis ännu lyckligare.
 
Idag har jag jobbat, som jag trivs på mitt nya jobb! Träffat MIN älskade Filippa, som jag inte träffat på flera månader!! Vi planerade träffar och förstås kommande helgen! Hädanefter skall allt bli som vanligt igen, mycket kontakt och många träffar, precis som det skall vara. Kan ni förstå vad mycket vi hade att ta igen idag? Flera månader på bara en ynka liten kväll!! Det är inte dåligt det!
 
 
Nu skall jag sova och ladda upp inför en skoldag imorgon! Gäller att visa sin bästa sida som utvilad och glad det sista året.. Kommer trots allt inte få uppleva detta igen. God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0