En utav de underbaraste veckorna i mitt liv

Har efter en veckas semester landat hemma och i soffan. Jag har nog haft en utav de absolut veckorna i hela mitt liv, med världens underbaraste vänner, galnaste festerna och härligaste stränderna - kan jag inte klaga på något. Allting har varit helt perfekt och vi har skrattat, flummat, irriterat oss, retat & glatt oss på varandra, konstant!
 
Det är en resa med så många detaljer värda att nämnas, samtidigt med så många detaljer som är alldeles för långa för min ork....... Och enligt andra kanske inte bör nämnas! Ha-ha. Så! Därför väljer jag att hålla tyst om de frestande men ack så spännande detaljerna och helt enkelt låta mina kära läsare, medborgare och uteblivna därtill - undra som katten! Alla är vi nyfikna människor!
 
Det sjuka är att vi solat från morgon till kväll, ätit två måltider per dag, festat varje dag och sovit alldeles för lite - trots det, mår jag prima ballerina och jag kan nog tala för mina vänner också! Livet som livsnjutare är underbart.
 
Världens finaste vänner.
I väntan på flyget, natten på Arlanda blev självklart sömnlös;)
Taggade tjejer påväg till hotellet.
I min förvåning fanns det många nya fina hus och likaså gamla och unika! Vilket fall som helst, nästa gång blir det Ibiza!
Första dagen spenderades självklart på stranden med smarriga drinkar!
Första middagen ute.
Mina stoltheter!
OKEJ.. Att stå och dansa på en bardisk lär inte hända igen.. Såvida jag inte är långt ifrån Sverige förstås!!
Ännu en middag innan en utekväll. Denna gång på en mexikansk liten restaurang.
Fulla och gla'aa!!!
Ha-ha, den här detaljen är verkligen värd att berätta! Vem tror ni inte slarvar bort sina vänner på partygatan om inte jag?? Men som den festprisse jag är låter jag ej ensamheten hindra mig, haffar nya vänner på dansgolvet och när det är dags för hemgång vänder jag mig till några hundar. Djur har alltid vart en svaghet för mig, jag kunde inte motstå. Vilket ledde till att jag bar på en ''liten'' golden ända till hotellet från festgatan (ca 1,5-2 km) och efter oss kom det förstås några anhängare till hundar! Kan ni förstå synen, jag går själv bland alla människor mitt på festgatan med en hund i famnen och därefter en hög hundar efter mig?!
 
Som pricken över i:et blir jag självklart ovän med vakten som inte tillåter mig att ta in dessa bedårande varelser.. ''Your'e a shame for this country!!!'' slutade det med att jag utbrast. Vilket jag gjorde helt rätt i, i mitt tycke, man skall hjälpa behövande!
Accecoarerna som hatt och brillor är ytterst viktiga en dag på stranden!!
Det här är den godaste pizzan jag någonsin ätit. Extra mozzarella, parmaskinka och tomat.
Poolhäng vid hotellet innan stranden
Madames!
Middag i gamla stan
Jag har nog aldrig vart så besatt utav glass som i denna resa. Ätit sisådär.... 3 glassar per dag! Men vem kan motstå??? När alla dessa underbara smaker finns!
Sista utekvällen i Kos!
Träffade även helt otippat på min kära dancing Queen Ida i letan efter en toalett på centralen! Ida skall till Washington en weekend för att dansa med sin kompanjon. Är hon Queen eller är en en Queen???
 
Bilderna får sammanfatta en oförglömlig resa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0