TIME FOR GREECE

ÅH vad härligt det skall bli! Om jag skall vara ärlig har jag inte hunnit tagga upp ännu - och är inte så taggad som jag borde vara. Men! Det kommer när jag sitter på planet förmodar jag! Haha, måste berätta om en lite lustig incident förut. Gick från jobbet i godan ro, då Johanna smsar och frågar vilket tåg jag skall ta, ''jag skall ta ett tidigare än er till Stockholm så jag hinner shoppa lite på Onsdag innan vi åker också'' säger jag. Och Johanna: ''Men Emma, vi åker ju till Stockholm imorgon? Hur skall du då hinna med flyget och kunna shoppa på onsdag om vi åker med flyget på tisdag-natt?? Som en typisk Emma-grej har jag självklart tagit fel på dagarna, och trott att vi skall åka en dag senare.. Och jag som trodde att jag var ute i sådan god tid och inte behövde stressa! Men icke sa Nicke, nu blev det helt plötsligt väldigt stressigt, skall packa, hinna jobba imorgon och sedan rusa iväg till tåget.
 
.. Som en vanlig vardag i mitt lilla liv då! Nu skall jag i alla fall fortsätta med den packning jag påbörjat (som förövrigt inte kommit så långt) och sedan sova! Sagt varje dag: ''idag skall jag sova ut'' men så blir det tyvärr aldrig, man måste ju passa på nu när sommaren snart är slut!
 
Hörs när jag kommer tillbaka från Kos om en vecka! Tills dess får ni ha det alldeles, alldeles underbart. Det skall jag & min 7 galna tjejoor ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0