Godnatt

Hallå mina vänner! Denna helg har jag ordagrant talat bara jobbat och jobbat, kört flera dubbelpass! Inatt var det ärligt talat lite jobbigt - bussen hem gick inte förrän 08 på morgonen och jag slutade jobba 04. Alltså 4 h väntetid när man bara vill hem och sova! Och eftersom min kära moder klagat på att jag är så ansvarslös samt att jag tar henne som en taxichaffis bestämde jag mig för att VÄNTA. Sjukligt nog hade jag Jennie som sällskap i några timmar, tack och lov! Vi pratade om allt mellan himmel och jord & hade det faktiskt ganska trevligt sådär på nattkvisten...
 
Det jobbiga var dock att stiga upp 2 h senare och iväg till Mc för jobb! Men nu är det avklarat och jag ligger hemma i min käraste ägodel, säng, och skall snart inta sömnläge! Även om jag oftast tycker det är slöseri att sova, nu börjar jag bli trött, ha-ha. Tänkte sätta på en film, tråkigt nog så har jag lite svårt att se på filmer - lyckas alltid bli så rastlös! Och det gäller även bra filmer! Är det någon som känner med mig?? Som bara inte kan låta bli att pausa lite då & då och hitta på något annat, typ fördriva timmar vid facebook istället?! Eller är det bara jag.
 
Nåja, en liten uppdatering i alla fall. Imorgon skall jag jobba & lämna in kläder på kemtvätt. Förövrigt åker vi till Kos på onsdag! Skall bli sååååå skönt med en sista vecka semester, en galen sådan med tjejerna också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0