STINAS FÖDELSEDAGSMIDDAG + JOBBX2

Puuuuh!! Igår var det vad jag trodde skulle bli en otroligt lååååå-ång torsdag. Skulle nämligen jobba dubbelpass, alltså 14 h jobb, från början på 10 på morgonen till 04 på natten. Men så farligt var det inte! Allting började med att jag för det första satt och väntade på bussen, hur stressad som helst - då jag som vanligt överskattat min snabbhet på morgonen, he-he, är nog inte så snabb ändå. Bussen valde i alla fall att strunta i att komma, roligt! Då jag stressat som fasen och inte ens hunnit klä på mig en bh.
 
Men från ingestans hände det otippade! Det stannade en bil vid busshållsplatsen (mitt i min största panik) och killen som sitter bredvid mig och väntar på bussen går fram för att be om skjuts, jag hänkar förstås på och tänker; kan han, så kan jag! Så jag frågade förstås; går det bra om jag också åker med? Och killen som förövrigt såg väldigt bra ut kollade på mig - med en snopen min, javisst, det kan du väl, ha-ha.
 
Det visade sig alltså att den andra killen liftade inte...... Det var bara jag som antog det. Än en gång har jag överträffat mitt lilla mod! Men tack och lov för att jag trodde det, annars hade jag kommit alldeles försent till jobbet, och sådant får inte ske.
 
Efter jobbet på Mc stack jag till sats med Gabby och fördrev lite tid med henne, samt Sara som kom. Sedan stack jag på födelsedagsmiddag för Stina på tempel! Och slutligen vankades ett nattpass på Sibylla, det var lugnt hela kvällen (öste ner regn ute) vilket resulterade i mycket snack och skratt. En bra och inte alls för lång torsdag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0