Working mode

 
 
Genom att ha jobbat på några hamburgerhak är jag numera inte bara proffs på bullar - jag är proffs på hamburgare också! Och det säger jag inte bara, både farmor och andra personer har godkänt min lilla åsikt! Även om det är jag som samtycker mest förstås. Efter ett långt arbetspass på 9 h har jag precis kommit hem och slängt mig i soffan, och lagat hamburgare (hehe). Nu tänkte jag hoppa in i duschen!
 
Imorgon blir en rolig dag. Skall fika/luncha med Olivia, sedan skall vi gå & fixa naglarna tillsammans - efteråt vankas jobb och tillsist ännu en fika, fast med Julia! Känner mig nästan lite effektiv. Livet är allt bra det!
Jag, stressad som fasen över att ha (trott) att jag missat bussen.. Puuuh, alla har vi våra sega sidor! Jag avskyr att vänta och ser hellre att andra väntar på mig, kanske dock inte funkar på bussar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0