WORKING CLASS HERO!

Jahapp, har för tillfället inte speciellt mycket tid att leva - då jag mest fokuserar på att tjäna pengar! Jag har nämligen bestämt mig för att köpa en drömväska i höst, och då menar jag drömväska. Och måste därför spara ihop en liten summa till den, tänker inte berätta vilken designer ännu, men den skall vara ljusbeige, jag är helt förtrollad i den färgen! Enligt mig är beige det nya svarta! Jag tycker att man så lätt flyter in i mängden med svarta detaljer då det är så många människor som alltid kör på svart, missuppfatta mig inte, svart funkar förstås alltid. MEN, den här väskan är så himla fin i beige! Jag tycker att den ljusa färgen framhäver väskans elegans och lyxighet.
 
Nåja, åter till vardagen, har kikat på stan lite idag samt fikat med Olivia. Sedan gick hon och fixade naglarna och jag stack till jobbet. Tackade precis ja till ett 8 h pass på Donken imorgon också, det blir alltså först 8 h på Mc, sedan födelsedagsmiddag för Stina (nybliven 18 åring som skall firas!). Tråkigt nog missar jag hennes fest då jag måste sticka iväg och jobba sedan igen. Jobbar natt på Sibylla! Totalt 14 h imorgon! Cash is king!
 
Jag och bästis förut! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0