Energin skall förbrukas!

Hallå mina vänner och ovänner, bekanta & främlingar därtill! För det första, kan ni ana hur slut jag är?! Jobbade natt i torsdags, natt i fredags - kom hem 06:00 och klev upp 07:30 för ännu ett jobbpass, ett tufft sådant, 10 h på Donken med smockfull kö precis hela dagen. Förvånad att jag ens hann att andas, ha-ha! Förövrigt var jag livrädd för att försova mig eller somna på plats då jag jobbat mycket, sent och sovit i en jäkla timma. Way to Little!!
 
Men here I am! Ungefär levande död men ändå. Trots trötthet lät jag förstås inte jobbet hindra mig, en utekväll med tjejerna fick det bli... Inte vart ute på 2 veckor, känns som en evighet sedan och som pricken över i:et blev kvällen riktigt lyckad! Både gammalt och nytt folk och det är alltid lika roligt. Ännu en sommarkväll att minnas.
 
När jag satt på bussen hem imorse ringde Felicia och var sugen på en fika, och är det någon som aldrig sviker en fika så är det nog jag.. Hoppade utav bussen mitt på E18:n och tog en promenix tillbaka till Bergvik!
 
Nu skall jag ut på en kvällsprommis med vovvarna som avslut på denna helg. Hoppas ni har det alldeles underbart!
Och denna magiska dryck fick mig såklart att vara lika levande som alltid! Pratar förstås om cappucino;) Mmm
Jag och fina Sara igår!
Och jag och fina Hanna!
Nu är jag visserligen med på varje bild och det var faktiskt INTE meningen att det skulle bli så, men faktum är att jag gillar bilder och igår måste jag känt mig snygg - då jag är med på varje bild, haha. Det är ok att skratta!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0