Andra augusti

God morgon! Jag vaknade precis efter att ha kommit hem 05:00 inatt från jobbet. Lyckas dock aldrig sova speciellt länge ändå.. Hur som helst, vädret levererar idag igen och jag tänkte sticka ner till sjön med vovvarna så de får svalka sig lite. Sedan skall jag catcha upp med Felicia, fika/luncha, spana in lite butiker innan det är dags för jobb.
 
Förövrigt är det bara jag som är lite rastlös på livet? Jag längtar liksom efter att åka och jobba och tänker ''synd att jag inte börjar lite tidigare idag..'', haha! Antingen är det för att det är väldigt roligt eller så är det jag som är uttråkad. Men, jag skall inte klaga!
 
Nu skall jag åka och köpa glass med pappa. Hörs sen och ha en solig dag alla medborgare!
 
 
Jag igår! Kavaj, kostymbyxor och t-shirt från Filippa K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0