Stadshäng

Idag fick det bli en dag på stan, som de flesta dagar i veckan ioförsig, ha-ha. Var faktiskt ledig idag och hade egentligen en sovmorgon att se fram emot.. Men icke sade nicke! Pigg som man är åkte jag in vid 09:00 för att träffa Johanna för en standard-fika a la oss. Sedan kikade vi runt i butiker ett tag och fördrev tiden suveränt som vi är proffs på. Efter ett tag mötte jag upp Sofia för ännu en fika och lite njutande på uteserveringen, hur älskvärt är det inte att dem är framme nu? Äntligen, äntligen, är sommaren här!
 
Sedan vankades nationella muntligt i Engelska, och jag var faktiskt inte alls nervös! Är ioförsig ingen nervös person men när det gäller nationella - då lyckas det minsann dyka upp någon liten förbannelse över mig. Jag och Diana diskuterade och tillslut levde vi oss in i språket så bra att jag nästan trodde jag var en engelsk madame (hehe åtminstone jag trodde det). Eftersom nationella gick så bra, så åkte vi in till stan än en gång för att fira, förstås! Blev lite shopping på stan och ännu mera fika, men denna gången med mina älsklingar Filippa och Ida! Även Florence var med. Jättetrevligt! Älskar att fika med världens bästa vänner, som jag är så lyckligt lottad att ha.
 
Visar vad jag har köpt i nästa inlägg - för er som vill se förstås! :-)
 
Såhär mysigt har jag i skolan:)) Alldeles själv sitter jag och antecknar till sallad som tillbehör. Fint va?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0