Några nya kap

Idag hittade jag faktiskt väldigt mycket fint på stan! Det är så mycket roligare att handla vår/sommarkläder, än vinterkläder - då behöver man liksom tio plagg för att täcka en ynka outfit. Men inte nu inte! Äntligen har det börjat bli lite sommar. Haha.. Bara för att det var så varmt och härligt idag kommer jag kalla det ''sommar'', det är det för mig, nu kommer det endast bli tunnare och tunnare plagg för lilla Emma! Även om det är kallt!
 
Supersöt klänning från Twist & Tango. Den satt toppenbra på också!
Kjol från Åhlens
Blus från Haust, från Vivendi. Har den i beige också så kunde inte motså denna blåa. :-)
Nya underkläder från H&M
Kunde förstås inte motstå Lokas nya smaker! Köpte Strawberry Ice cream och Lemon Pie, och enligt mig, var de faktikst jättegoda. Men jag är ju en allätare/alldrickare också! Ha-ha.
 
Nu skall jag ta en dusch och sedan somna till favvoserien Revenge. Hoppas ni haft en toppendag!
Love/Emma
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0