Hairextension

För flera år sedan suktade alla tjejer i min (dåvarande) ålder efter hårförlängning - de flesta hade det också. När jag fyllde år önskade jag mig då en hårförlängning hos frisören som var rejäl och med bra kvalitee förstås, jag kände att skulle jag ha skulle det minsann se bra ut! Dock funkade inte den metoden alls på mig och ''jag'' slängde ut ca, 4500 kr för mycket.
 
Efter den gången har jag aldrig velat haft hårförlängning, himla massa jobb och dyrt var det också.. Speciellt för mig som var tvungen att göra återbesök varannan vecka, haha! Nu har jag däremot fått lite längtan efter det igen. Men! Med en annan metod. Jag har spanat in en sida vid namn; jasmineshair.se, som verkar vara helt fantastisk på hår. Är det rätt person och rätt metod så kan faktiskt hårförlängning göra underverk hos en person!
 
Lisa Najjar
Desiree 3
 
Jag tycker att hon verkar vara en otroligt duktig frisör! Dessutom har hon många goda referenser som ökar förtroendet till henne. Känns tryggt! Funderar faktiskt på att göra det när jag åker till Stkhm i Maj. :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0