FRÅN ODJUR TILL SKÖNHET

Ok.. Det var väl lite att ta i att kalla mig själv skönhet, haha. Men nu är ÄNTLIGEN utväxten borta! Och jag känner mig som en ny och fräsch människa igen. Hur underbart? Och varför gå till frisören (?) när sin bästavän erbjuder både primaballerina service med latte:ar och resultat! Jag är verkligen hur nöjd som helst!! Dessutom klippte Katarina topparna på mig då de såg lite förjävliga ut, tur att någon annan ser det - jag har nämligen inte så bra sinne för hår. Haha!
 
Bortsett ifrån det har jag pluggat, solat och vart ute på en långprommis med teamet! Nu laddar jag upp inför en väldigt fullspäckad skolvecka (tyvärr) med film. Söndagar är trots allt officiella mysardagen! Förstår inte folk med söndagsångest? Jag själv älskar söndagar!
Världens bästa promenixgäng! Här tar Olivia en liten paus på en sten i grums.
 
Hur bra passar inte min skönhet i dessa? Personligen tycker jag inte att de skulle kunna sitta bättre. Solglasögonen må vara stolta att ha en sådan passande plats på lilla ollisens huvud!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0