En ovanlig fredagskväll

Hej alla goa och gla'a där ute!  Kan någon gissa vad jag stannade hemma för ikväll? Kan någon gissa om jag fullföljde min plan för ikväll? Nej. Sugen som attan för en utekväll fredagen till ära - hoppade jag det för allt plugg som väntar kommande veckan. Sorgligt nog pluggar jag inte ändå, haha. Men tanken var god i alla fall! Man skall alltid se det positiva här i livet!
 
Nu ligger jag hemma i soffan och i min ensamhet, kollar på let's dance. Ätit välkryddad oxfile med välkryddad pepparsås (LÄS: Sönderkryddad av pappa). Dagen har bestått utav skola, fika med fina Emma och återigen en fika (utan fika) med bästisarna. En härlig fredag!!
Just det, jag har hunnit med en liten promenix också. Fråga mig inte om handen... Tror jag skulle göra peacetecken (?) men blev lite fel, he-he.
Och en glad emma! Ha den bästa helgen fina människor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0