3,5 kilo njutning!

Hallå mina vänner! Kan ni gissa vilken toppenstart på dagen jag fått? På denna dag som vanligtvis är den jobbigaste dagen på hela veckan. Skola från 09:00-20:00 (det blir så när man är dålig på matte hehe). Igår natt, låg jag i soffan och tittade på film - var som i vanlig ordning ganska rastlös. Helt plötsligt ser jag en tävling på fb som hagahallen har, med 3,5 kg choklad i potten -och jag skulle trotsallt kunna leva på choklad! Nu på morgonen när jag skulle kika vem som vunnit, vem tror ni inte det är?? Jo jag!! Jag känner mig otroligt nöjd! Tack bästa Hagahallen. Ni gjorde en chokladälskare som mig överlycklig idag. :-)
 
Nu sitter jag på engelskalektionen och laddar upp inför en seeen dag.. Imorgon är det fredag. Wiho, vad veckorna går fort! Hoppas ni har det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0