Vardagslyx a la emmis

Efter skolan var mamma så snäll och hämtade upp mig, och jag visade stolt upp min ''lilla'' vinst, haha det var även den jag skyllde på för att få skjuts hem.. Och det funkade visserligen utmärkt! När jag kom hem lagade vi en mysig middag och knaprade på lite godis till tv;n.
 
Nu funderar jag antingen på att plugga, men tror jag väntar med det tills helgen. Har redan haft det tillräckligt tufft denna vecka + att jag har trots allt lovat mig själv - inget festande för lilla Emma den här helgen! Skall kolla om jag hittar någon bra film, hoppas på att Felicia kommer hit för en sleepover & lite tjejsnack ikväll också.
 
Nu skall jag tvätta bort ansiktsmasken & hårinpackningen. Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0