JAKTEN PÅ MOTIVATION

... Är omöjlig att finna till plugget känns det som! Någon som håller med? När lärarna sätter ett prov blir jag så jäkla överlycklig, ääääntligen!! Jag avskyr däremot flummiga inlämningar, jag tycker inte alls att det bedömer kunskap lika bra - det bedömer snarare den personen som är bäst på att samla information på ett dokument. På prov får man visa vad man kan på riktigt!
 
Just nu sitter jag med en fördjupning på samhällen, och det är så tråkigt. Men men! Jag har i alla fall kämpat igenom mig en sida idag och så får jag fortästta plugga på resten i helgen. Vi har verkligen mycket i skolan nu, samhällsfördjupning på måndag, svenska grammatik-prov på tisdag, nationella i matematik på onsdag, nationella i engelska på torsdag och spanskaläxa på fredag. Med andra ord, prov och läxor varje dag.
 
Nej, nu skall jag sluta och bittra ner min blogg (med sanningen hehe) och sätta på en film! Imorgon vankas en skoldag ända tills 20.00! Dags att ladda upp. Puss & kram!
 
Fick bli lite energifulla bilder från Gbg med bästa tjejorna i somras! OBS sista bilden, som jag förövrigt ligger inne med en lustig min på. Jag röker verkligen inte! Enbart test på chokladciggaretter som fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0