Lyx VS budget

 
Ni kanske har sett att jag lagt ut bild på Hunky Dory's nya läderjacka för ett tag sedan? Den är helt outstanding. När jag fick syn på prislappen, 7000 kr för en skinnjacka blev jag lite tveksam (hade vart en annan femma om det vore en väska hehe..). Men! När jag trallade in på H&M häromdagen hittade jag denna, totalt inspirerad från Hunky Dory's egna och visst har de lyckats, den är också riktigt läcker tycker jag (med en mycket bättre prislapp).
 
Dock så tvekar jag fortfarande vilken... Jag vill ha jackans grundare, the real deal och just att H&M's nästan ser likadan ut gör mig ännu mer tveksam. Men samtidigit är H&M's läderjacka mycket lättare och man ser inte lika bredaxlad ut som i Hunky Dory's.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0