Sneakers with heel

Den nya trenden iår som fått ganska stor uppmärksamhet är utan tvekan: ''sneakers with heel''! Personligen följer jag aldrig modet, precis som ordspråket lyder ''mode bleknar med tiden, men stil varar förevigt'' tänker jag. Man skall köra på sin egen stil - men självklart är det kul att piffa upp det med någon utav säsongens detaljer.
 
Enligt mig är dessa skor riktigt tuffa. Jag kan förstå att de anses svåra att få en bra känsla till, såsom alla (nästan alla) mina vänner t.ex, som tycker att jag är helgalen som gillar dessa.. Haha, jag förmodar att alla är vi olika! Här har i alla fall jag gjort ett litet collage om hur man skall matcha dem. För att inte se ut som en hippie tror jag att det är viktigt att följa skornas stil - enkelt och tufft.
Top/Monki Väska/Hermes Läderjeans/Jbrand Jacka/Alexander Mcqueen Kjol/Stars by Jonas Hallberg Sneakers/Aldo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0