Tankarna är som starkast på kvällen

Håller ni inte med mig? Både tankar och känslor blir som fördubblade på kvällen, ungefär som när man är full! Bortsett ifrån tänkandet då, hehe. Den här kvällen har som vanligt bestått utav mycket dagdrömmande. Jag är en riktig dagdrömmare om jag får säga det själv! Kan förvandla vilken tråkig sekund som helst till ett paradis i mina tankar, har en tendens att göra det på mattelektionerna (inte bra...).
 
Just nu tycker jag att livet är så himla tråkigt. Allting är så överdrivet tryggt och ospännande, och jag bara väntar på att det skall hända något speciellt. Jag vill resa till USA och shoppa så händerna trillar av, gå på fina middagar med nya människor, dricka Champagne och äta jordgubbar i en solnedgång, sitta på ett mysigt cafe i Paris med en latte och det senaste numret utav Elle. Gå på häftiga modevisningar, träffa inspirerande människor, göra nya saker - bada med delfiner och dyka bland hajar, hjälpa barn i fattiga länder och bli mer tacksam på livet, börja stödja fonder och bli en bättre människa. Börja designa egna kläder och väskor, bli framgångsrik och tjäna mycket mycket pengar, hitta min livsuppgift och göra något helhjärtat, vakna upp och känna att jag lever mitt drömliv, hitta en person - som känner och vill lika, som jag kan dela allt det här med.
 
Japp! Det var en liten sammanfattning om mina drömmar. Jag längtar så himla mycket till studenten och att börja mitt liv på riktigt! Just det, en till sak som jag funderat lite över är steg två inom entreprenör och företagande-kursen, som jag börjar i 3an. Jag har kommit på en idee och det är att skapa några få väskor. Om det är någon som vet eller kan något inom att skapa produkter - tar jag mer än gärna emot hjälp/information!
 
 
 
Love/Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0