Måndagsmorgon

Åh, den här morgonen har inte börjat bra. Igår blev min e-mail hackad och det är precis allt jag kunnat tänka på! Varför i helvete vill någon hacka MIN email? Finns knappast något viktigt där för någon annan, förutom mig - som det dessutom är väldigt viktigt för, allting i mitt liv är koppplat till den jäkla adressen. Men, somsagt, världen innehåller väl en hel del idioter och detta är ett ytterligare bevis... Och du som gjort detta; ser du det här (trots den lilla chansen) jag sänder många emma-förbannelser till dig. Det skall du veta!!!!
 
Nåja, nu slutar snart entreprenören och jag skall alldeles strax luncha med Felicia!

Kommentarer
Postat av: meja

Så fin Emma!!

Svar: Desamma superfina Meja! Inte många som utstrålar sådan skönhet som dig!! :)
emma TORSTENSSON

2013-04-16 @ 18:10:54
URL: http://mejasstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0