Cosy weekend

Hello! Igår fick det bli en mysig lördag med Jennifer och Carro som sällskap. Vi åkte till ica och laddade upp med massor utav smaskigheter, precis vad som behövs för en äkta-myskväll! Tycker inte ni också att myskvällar är så himla underskattat? Det är det bästa som finns (nästan) eller iallafall på hemmaplan! Skratta, prata, äta, sova, äta lite mera och njuta med nära & kära. Den ultimata helgen för mig är en festkväll och en myskväll! Ett bra schema enligt mig själv.
 
Nu har jag legat och dragit mig i några timmar hos farmor (orkade ej gå hem inatt) och tänkte strax röra på fläsket hemåt! Det behövs efter denna helgen, haha. Ikväll kommer bästis hem också & vad vi hittar på då återstår att se!
 
Hoppas ni haft en jättebra helg♥
Lots of love! Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0