FEST PÅ MAYAS SÄTT

Hallå alla goa och gla'a! Jag ligger hemma och smaskar i mig godis som jag varit och inhandlat. Numera är ju lördag min onyttiga dag och resterande skall vara ''nyttiga'', och det har gått alldeles toppen! Maxi firar 10 år (eller vad det är?) och jag & farmor köpte 2 kg godis för tjugo jäkla spänn!! Kände mig som en riktigt tjock men nöjd fyndare på ica.
 
Förövrigt Sverige, vad håller vår kära vädergud på med där uppe egentligen?? Snö i april!! Jag sänder inte en tumme nedåt utan tusen. Nåja, igår firade vi vår älskade Maya som fyllt 18 med middag & mingel! Det blev en perfekt start på en kväll ute i Karlstads dimma. Petter spelade på tempel, måste tillägga att han var grym live!
 
Nu ropar mammma att det är middag. Mumms!!
 
Moa, födelsedags-Maya (tjusigt namn hehe) och Amanda! HUR fina är de inte?
Och såhär såg jag ut kvällen till ära!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0