Lillördag!!!

Halloj kära vänner! Onsdagen är avklarad och likaså ett prov avbockat. På tal om det, de ämnen som jag anser som tråkiga är det ju hopplöst (åtminstone för mig) att plugga in veckor innan, så jag tar alltid tag i saken dagen innan och bara nötar in det! Och visst blir inte kunskapen så långvarig, men jag har fortfarande levererat ett bra betyg. Idag gjorde jag likaså och jag lyckades få hjärnsläpp när provet började! Satt en hel halvtimme utan att skriva ett jäkla ord. Förstå min panik! Haha, jag lämnade nästan klassrummet och tänkte skylla på extrem huvudvärk. Men!! Jag gav inte upp och helt plötsligt dök all kunskap upp i huvudet och provet gick alldeles galant. Jag skulle sätta ett B om jag var lärare åt mig själv, hehe. Det skulle jag nog ioförsig alltid göra då..
 
Efter provet mötte jag upp min kära Hawwe för en smarrig fika med förstås mycket smarrigt snack. Lika trevligt som ALLTID med min lilla älskling! Och när jag inte trodde dagen kunde bli bättre, så dyker ännu en kär vän, nämligen Felicia upp från ingenstans! Förstå min glädje!! (Felicia har vart i Thailand ett halvår) och jag hade som ni nog kan ana en hel del frågor att få avfärda.. And so it was. Vi bokade in en träff imorgon på direkten som jag verkligen ser fram emot! Vi har ju somsagt en hel del att ta igen... Efter ett halvår!
En sansad och samlad emma nöjd med sin kaffekopp
och HÄR har ni vår riktiga lite mer annorlunda sida tillsammans:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0