Mayas birthday!!!!

Idag är det inte vilken dag som helst.. Idag är det MAYAS 18 års dag! Hipp hipp hurra älskling!!! Hoppas du får den bästa tänkbara födelsedag, om inte - ger vi dig det på fredag.. Med många klackar i taket!! ;)
 
Åter till nuet. Sitter just nu på psykologin, vi håller på att planera ett socialt experiment, som vi sedan skall testa på stan. Det blir nog kul! Och framförallt intressant, vi skall satsa på att bryta normen med många komplimanger. Visst hör det kanske inte till vanligheterna för alla... Jag själv har dock aldrig haft problem med det?! Att ge komplimanger till människor man träffar är ju ett perfekt sätt att ta kontakt på, tycker jag!
 
Efter skolan igår jobbade jag, vilket kändes så jäkla skönt.. Vill jobba så mycket som möjligt!! På kvällen åkte jag till min väninna Felicia och vi hade en mysig sleepover - med alltid, mycket välbehövligt tjejsnack! Idag står dock plugg på schemat hela dagen lång. Skönt att ha det över sedan! :-)
 
Ha en bra dag!! Det skall jag ha i detta superunderbara väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0