Wine and dinner

Hej & hopp kära vänner! Herregud vilken härlig dag det har varit. Vädret har verkligen varit alldeles underbart dem senaste dagarna.. Det märks att vi går mot vår & sommar nu! Idag startade jag min dag med en pw med vovvarna, som numera gått och blivit en liten härlig morgonvana. Annars då? Har fixat och trixat hela dagen, städat bland annat (fy vad tråkigt) men! Jag har även vart till affären och handlat inför middag och lite förkrök med några kära vänner. Jag skulle passa perfekt som hemmafru, iallafall som middagsfru.. Finns det något roligare än att planera och förbereda middag/festbjudningar? Nix.
 
På kvällen hjälpte min snälla mamma mig med att fixa iordning det sista, vi gjorde två olika pajer + sallad, snacks och nötter. Väldigt smidigt att fixa! Vid 7 pm kom tjejerna och vi hade en utmärkt kväll med vin, annorlunda men unika drinkar & lite tjejmys på det förstås. Det får man aldrig för mycket utav!
 
 
 
Love/Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0