Sunny weekend!

Hello sunshines! Efter en solig och härlig dag ute, har jag äntligen intagit soffläge (inte läggdags ännu hehe). Jag började min dag med en härlig powerwalk ute, för att sedan bege mig in till stan på en tripp. Herre jisses vad sällan man är på Bergvik nu för tiden, jag får alltid sådana nostaligikänslor där inne! Höjdpunkten var förstås slutet på dagen, då man fick vila rösten efter en hel dags ansträngande av tiggande. Mina föräldrar lärde mig nämligen att tigga gav resultat, trots att de själva förnekar det - gav dem alltid med sig tillslut (än idag) och man lyckades få hem några till fina kassar! Oj glömde skriva första meningen, det var såhär när jag var liiiiten, haha!
 
Hittade dessvärre inget på stan, behövde ioförsig inget heller. Något som jag försöker att följa strikt är att aldrig köpa skit. Jag köper aldrig någonting såvida jag verkligen inte vill ha det! Är ju ioförsig mycket jag vill ha vid närmare tanke hehe..
 
Nu har jag precis kommit hem efter en kvällsprommis med hundarna och mamma till ica. Ni skall se vad jag har laddat upp med juice! Tror jag har gått & blivit en fantast av något slag. Men det är ju faktiskt otroligt svårt att välja när det finns cirka 100 olika smaker också.. Måste försvara mig själv lite. Nu skall jag sätta på en film! Sov sött sedan alla kära!
Kaffepaus på bergvik. Sjukt vad priserna skiljer på latte och latte egentligen, om man jämför i stan och på bergvik. Det är trotsallt i samma stad! Bergvik är mycket billigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0