Veckans slut

Då var den här helgen förbi! Går som vanligt lika fort. Ser iallafall fram emot den här veckan, har mycket roligt planerat! :D Imorgon skall vi tjejer i klassen mötas upp & äta middag, gå på bio eller hitta på något annat roligt.. För att lära känna varandra lite mer! På tisdag skall jag ha en ''sofia & emma'' dag ja med sofia som ni nog förstår haha. Så länge sedan vi hade det, så jag längtar som katten att få ta igen allt!! Sedan har jag väl inte planerat så mycket mer, haha. Förutom mycket mycket träning förstås! Nu skall jag göra mig iordning lite och ta bussen in till stan, blir en sleepover hos min väninna Felicia ikväll. Perfekt Söndagsavslut♥
Haha på tal om att bya ämnet! En ärlig sanning på fyllan?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0