Yesterday

 
Igår var jag bjuden på födesedagsmiddag hos kära Ida! Serverades god och spännande mat som jag sade, haha hade aldrig ätit det förut! Grekisk pyttipanna? Pannacotta? Panacotta har jag ioförsig hört talas om. Efter mycket skratt och lite tillökning på makeup-fronten kilade vi vidare till Hilja på fest! Blev en lyckad kväll med många vidrigt äckliga shottar. Fy... Tusen tack för kvällen alla vänner och förstås födesedagsbarnet själv♥
 
Idag vaknade jag upp hos Emma med henne och Elli, vi kollade på lite serier och fixade en god frukost, snackade om gårdagens händelser och allt därtill. Vid 13-tiden hämtade mamma upp mig och nu är det dags för plugg hela dagen lång, söndagen till ära! Har journalistikprov på torsdag som jag ser fram emot att göra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0