50 years and still young!

Åh herre min gud vilken rolig kväll det var igår (inatt?)! Anne fyllde 50 år och det firades in med stort utbud utav exakt ALLT. Perfekt är den enda rättvisa beskrivningen. Nu syftar jag inte bara på matväg (Haha) sällskapet, alla människor och så himla mycket kärlek & glädje! Det får man aldrig för mycket utav. Träffade allt från intressanta brasilianare till en 67 årig gubbe med också ett väldigt intressant samtalsämne, problem i dagens samhälle! Haha, varför skall man alltid börja snacka om sånt?! Nåja. Vaknade upp i Sofias trånga säng, kanske inte så konstigt med tanke på att vi var 5 pers i den. Tog bussen hem tidigt idag och det är så himla skönt att vara hemma. Inte varit det på hela helgen ju! Home sweet home.

 

Skulle precis sluta skriva men så kom jag på! I GOT THE JOB! Kul som satan! Jag är väldigt kräsen när det gäller jobb och tycker jag inte att det är roligt säger jag nästan upp mig på direkten. Endel tycker att man skall ''nöja'' sig och allt är inte kul här i livet. Men jag måste säga, jag håller verkligen inte med! Om vi  säger att man jobbar heltid, 5 dagar av 7 i veckan. Då skall jobbet fasen vara något man ser fram emot och brinner för!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0