LET'S HAVE FUN

Hello darlingar! Hade en rolig gårkväll igår med alla vänner, mycket dans, drinkar och härliga samtalsämnen. Blev kanske lite för mycket av det goda dock ha-ha.
 
Idag har jag stressat runt som en galning! Köpte första bästa tågbiljett hem till Grums, duschade och piffade till mig snabbt som attan. Skall ju provjobba idag på färjestad, jisses vad mycket folk det kommer vara.. Det är Färjestad-Frölunda ikväll tydligen. Själv är jag aldrig på hockey så hinner kanske ''njuta'' lite utav matchen också med min fina serverande pick och pack ryggsäck med kaffe i! Haha. Ser faktiskt fram emot det! Tumma för mig nu;)
 
Och tillsist.. Efter matchen blir det såklart fiesta all night long! Sofias mamma fyller 50 år så dem har hyrt lokal, fixat band och massvis med festligheter. En sådan kväll får man ju inte missa, speciellt inte när det gäller fam. Rehnby!
Tror jag kör på den här bedårande klänningen ikväll! Fick den av min supertjej Fillan!! Tusen tack<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0