Världen är full av möjligheter!

Halloj raringar! Gud vilken bra dag jag haft! Lång skoldag fast ack så rolig. Fick även byta individuellavalet från foto till entreprenörskap, skall bli så roligt att börja entrenprenör-kursen! Att dessutom få chansen med vägledning och vänner få öppna sitt första företag, helt fantastiskt. Jag försöker hålla mig till en realistisk nivå med det här, men det är fan svårt alltså.. Vill så gärna drömma vidare till att bli; lika stor som ikea och omtalad som Chanel! Fast åt andra sidan måste man sikta högt för att komma högt. Var ute på stan förut och bollade ideer med företag med Carro också! Och just det, var även på arbetsintervju, återkommer om jag får jobbet senare (hoppas)!

Helgen är även planerad och ser riktigt lyckad ut. Så himla skönt med helg♥
Idag såg jag ut såhär! Topp/Hunky Dory, Jeans/Lee, Stövlar/ Burberry, Väst/ Henrii Loyd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0