Lovely days!

Åh gud, jag har verkligen en toppenperiod i mitt liv just nu! Allting är bara så himla underbart! Kunde inte njuta mer. Underbara vänner, underbara nykomlingar, underbara planer, skrattiga dagar och spontanaideer. Jag njuter till och med utav att vara i skolan, varje dag jag vaknar upp tänker jag: gud vad kul med skola! Haha om det ändå vore så jämt;) Nåja, igår var det en supermysig kväll med mina kära vänner Johaanna & Felicia, vi åkte till hammarö och såg på film med några killar och skrattade hur mycket som helst.. Pratade om helgens pinsamheter och alla dess händelser & skrattare ytterligare lite mera! Idag tog vi en fika på stan, hade en redovisning i skolan (gick jättebra) och pratade om pannkakor & nutella! Haha, har kommit i underfund med att det är bara jag som inte smakat detta?! Så jag bestämde mig för att köpa med mig det hem och göra iordning till mig och brorsorna. Inte direkt mat enligt mig men gott som tusan var det iallafall.
 
Nu- Dags för powerwalk med ALLTFÖR saknade Oliviaälskling (hon har varit i Grekland) Gissa om jag har mycket att lyssna på! (trots att vi typ snackat varje dag hehe).


Såhär såg jag ut idag! Enkelt och bra;) Blus från Lindex, jeans från Weekday och skor från någon bottik i Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0