En toppenkväll!!

Herregud vilken bra kväll jag hade igår! Och det tror jag dem flesta hade!  Hela dagen var faktiskt bra nu när jag tänker efter, hela helgen också. Haha! Lika bra att ta det från början;) Det blev lite shopping på bergvik med Fillan under dagen (herregud vad länge sedan man shoppade på b-vik, nostaligi som fasen)! Jag hittade en jättefin blus och en klänning. Sedan åkte vi hem till fillans filliga och mysiga lägenhet, så synd att felicia skall sluta sundsta. Inte bara för att jag saknar henne jäkligt mycket, jag kommer sakna hennes lilla kryp in också! Fast inte lika mycket förstås!
 
På kvällen åkte vi hem till Sara och hennes bror som hade 18årsfest, det var hur (menar verkligen det) hur kul som helst! Kvällen var toppen all night long. Lägenheten var också för att inte nämna helt fantastisk! Kär på direkten;) och förstås tusen tack till sara och broder som var sådana super-värdar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0