Utökad cravings-lista som sjukling.....

Helloj från en sjukling!

Legat nerbäddad i sängen hela dagen, usch för att känna sig krasslig alltså. Nåja, är några timmars filmtittande rikare och även utökat min cravingslista rejält. Haha! Sedan när skall det vara dyrt att vara sjuk? Det enda jag gör är att söka på olika desinger-sidor, vintage sidor från Chanel, Hermes, Lv m.m... Det är ju inte precis en sak man blir kär i heller, snarare 100! Svårt att uppnå mina shoppingmål utan inkomst tyvärr.. hehe. Speciellt när man hittar sådana fynd sidor! Chanel 2.55 jumbo för ''bara'' 17.000 kr!

Nu skall jag bege mig ut på en pw (klarar inte ligga inne längre) sedan står det ännu mer filmtittande på tur. Mysigt!

Här har ni två fyndsidor med äktavaror:
http://www.thebrownpaperbag.net/
http://vintage-paris.com/
Jag tycker att den beiga är så himla himla fin i färgen! Synd att jag är så dålig på att spara..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0