Skrämmande

Jag lyssnade precis på lugna låtar på youtube, hur som helst kom Therese Johansson Rojo's hyllningslåtar upp och jag kunde inte låta bli att lyssna på dem. Trots att man alltid börjar gråta på sådana videos! Det är helt ofattbart vad världen är orättvis och vad vi, eller jag skall inte säga vi, snarare människor är kapabla till att göra. Att ett svartsjukedrama kan leda till mord är ju helt ofattbart. Sjuka människor. Nog om det, det var några vidriga kommentarer som jag fastnade vid. Jag kan inte fatta hur någon människa ens kan tänka tanken att skriva något så elakt till en död människa? Jag tänker inte säga vad som stod för då gör jag väl er förbannade också, haha. Vet inte riktigt vad jag ville komma fram till, men något som jag länge undrat och tvivlat över är om det finns ren & skär ondska? Jag måste säga att jag börjar tro mer och mer på det. Endel människor är inte ens värda att bli klassade mänskliga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0