Schoooooltime

Halloj! Är uppe med tuppen som vanligt. Idag har vi en kort dag med nästan bara roliga lektioner (matten sabbar) haha tyvärr måste väl den finnas också. Hur som helst, ser fram emot skolan! Efteråt skall jag till Natashas salong och ta bort min helvetes fula utväxt (som liknar ombre, halvdoppadfärgburkshår m.m listan kan göras lång!) katastrof är det iallafall. Så hoppas hon gör det bra;) Ikväll blir det matteplugg för hela slanten också med min kära privatlärare filippa! Haha tur att jag har ett smartass till vän när det gäller matteprov inte sant? En sak som är säker, hon lär få jobba för min förståelse hehe.. Man kan inte vara bra på allt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0