NY VECKA

Godmorgon på er! Åh så härligt med en ny vecka! Bitarna börjar äntligen falla på plats i mitt liv, mycket att göra, men hellre det än för lite. Allting är ju så kul dessutom. Idag börjar jag entreprenör-kursen också, är riktigt taggad! Efter skolan vankas lite plugg och tjejsnack med Sofia & Felicia och därefter skall jag träffa ytterligare en Felicia, F nummer 2 åker till Thailand imorgon och är borta ett halvår så måste säga hejdå och krama om henne ordentligt. Fast att jag är säker på att hon kommer få det så toppen & klara sig galant! Näh gud vad skönt med en ny vecka. Love life
Idag kör jag på businesslooken! Vita linnebyxor och vit linnekavaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0