IDA'S FÖDELSEDAGSMIDDAG

Idag har jag varit uppe med tuppen, fixat och donat lite. Har precis insett att jag har hur mycket som helst i skolan som behöver göras. Den stora uppgiften för mig är inte att göra det utan att komma ihåg att göra det! Haha, är man glömsk så är man. På tal om det borde jag införskaffa en agenda (skulle verkligen behövas) en lite finare Louis Vuitton så jag kan se lite stilig ut när jag antecknar mina ''superviktiga'' saker haha;) skämt åsido.

Ikväll skall jag till Ida på middag med en bunt andra tjejer! Efteråt vankas fest all night long hos Hilja i min klass. Gud vad kul, ser verkligen fram emot kvällen samt fira fina Ida riktigt ordentligt!
 
Såhär ser jag ut ikväll! Klänning/JC, Klocka/Albrekts Guld, Skor/Din Sko och pälskrage från min jacka/Haust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0