Godnatt

Ännu är en vecka så gott som fullbokad! Gott gott! Dagen imorgon börjas med beep-test, så jäää-äklans taggad. Skall fasen tagga hem vinsten! Och en grym placering, precis som i högstadiet;) okej, nu blev det lite skrytsamt. Imorgon skall jag även köpa min älskade vinterjacka från Sand, så himlans snygg! Om den hade varit i levande format hade jag varit så gott som död av kärlek, haha. Skall försöka hinna med ett pass på sats också. Annars då? Saknar ihjäl mig efter filippa som jag inte träffat på allt för länge, tur att vi bokat in en sleepover på Torsdag. Behövs verkligen!

Imorgon byter Felicia tillbaka till Sunne också, gud vad jag kommer sakna henne. Men men, hon får det troligtvis bättre i Sunne och inget är ju annars skrivet i sten! Tur att min klass vimlar av underbaringar också. Näh, nu skall jag sussa.. Kände för att dela med mig utav min lilla glädje bara, hehe. Puss godnatt!
Min käraste underbaring och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0