FREDAG DEN 13?

Kan nästan tro att det är fredag den 13, förjävligaste dagen på länge. Allting har verkligen gått rakt emot mig idag! Fick IG i matte som är sååå viktigt, men det är väl bara att ligga i och göra ett nytt försök. Fast det är så himla svårt, speciellt på lektionerna när man sitter där som ett frågetecken och inte förstår någonting, hur mycket man än försöker. Haha och jag kan inte direkt fråga något mer på mattedelen nu heller, skulle inte förvåna mig om jag blir diagnotiserad som hjärndöd då. Skämt åt sido. Men men, orkade inte stanna på sista lektionen då jag var så förbannad, så nu skall jag titta på Svenska hollywoodfruar som jag missade igår och baka en kladdkaka. Då blir jag nog på bättre humör!

Gårdagen var bra, träffade Felicia och Sofia, jobbade på färjestad och åkte hem till Felicia igen för en mysig sleepover. Tur att man har så bra vänner ♥
Nu skall jag omvandla min negativa energi till den glada här ovan! Livet är för kort för sura miner.... Jäkligt tur att media uppfann sådana bra tröstprogram må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0