Early saturdaymorning

Godmorgon raringar! Hoppade upp ur sängen helpigg redan klockan 07 imorse, så är det att vara morgonpigg hehe. Eller ja, jag har ju de dagarna då jag sover till klockan 3 på dagen också. Jag har iallafall tagit en dusch, rakat benen och smörjt in kroppen, så nu känner jag mig riktigt fräsch för ikväll och laddad för en dag på stan. Frukost idag får bestå utav pepsi max och espressoshots, det är ju trotsallt lördag.. då får man ha lite lustiga vanor!

Förövrigt kan jag inte sluta lyssna på Edith Piaf, hon är helt gudomlig. Fantastisk röst och ett minstsagt fantastiskt språk! En franskakurs har jag verkligen bestämt mig för att ta! Går det att välja till en i skolan (sundsta), någon som vet? Annars får det bli en liten önskning från jultomten hehe.
En morgonpigg jag och en bild från gårdagen! Nu blir det powerwalk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0