Brun utan fucking sol!!!

Något jag verkligen aldrig fallit för är brun utan sol. Kladdigt, jobbigt och blir lätt flammigt och lite ofräscht i färgen.. Ja många nackdelar som ni märker! Så jag har alltid valt solarium, där får man ju för det mesta en fräsch bränna som sitter. Efter några dagar lyckades Isabelle övertyga mig att prova dock & so I did! (inte apotekets dock hehe) Jag kan säga att jag är sååå nöjd! Jag fick jättefin och jämn färg efter ynka en timme, lätt och smörja på och det sitter galant. Ser inte oäkta ut någonstans. Lätt att jag skall fortsätta med det hädanefter! Numera slipper jag utöka min hudcanserrisk och sprarar ca. 300 kr mer i veckan. Toppen va?
Jag köpte Åhlens egna märke då kassören rekommenderade den. För ynka 80 spänn blir den din och du får en fin bränna på köpet! Rekomenderar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0