Wimbeldon tea

Efter ett ruskigt hårt pass på sats sprang jag förbi Kardemumma och unnade mig en påse nytt te! Haha, inom de sista veckorna har jag blivit värsta te-fantasten.. Dricker hur mycket som helst! Denna gången fick det bli ''Wimbeldon'' (jordgubb, champagne & fläder) tycker smakerna var en lyxig blandning så vi får se vad det går för! Stannade även till på Vivendi och pratade med den alltför härliga ägaren. Efter att jag sprungit in och kikat på alla nyinkomna plagg har jag så gott som blivit ''vänner'' med dem anställda. Riktigt kul!

Nu väntas en lugn fredagskväll. Skall titta på Gossip girl 5!! Äntligen!! Och dricka mycket te därtill förstås. Mysigt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0